עשו את הבחירה הנכונה – מקלחון או אמבטיה

מקלחון או אמבטיה? המאבק כבר הוכרע

אחת השאלות המהותיות, איתן צריכים להתמודד בעלי בית חדש או כאלו העומדים לפני שיפוץ, היא האם עדיף מקלחון או אמבטיה. בעוד יש כאלו שיאמרו כי מקלחון הוא הדרך הטובה ביותר לטיפוח הגוף, יהיו כאלו שיצדדו דווקא בשיטת האמבטיה. אך כיום, בניגוד לעבר, ניתן ליהנות מכל העולמות. מקלחון מודרני מורכב בצורה כזו המאפשרת בנוסף למרחב ונוחות גם ניצול מקסימאלי של מקום בחדר האמבטיה.

החומרים מהם מורכב מקלחון, שיוצר בשנים האחרונות, עמידים לשנים רבות והעלות המשתלמת הופכת אותו לאטרקטיבי אף יותר. חשוב גם לזכור כי מבחינה אסתטית משאיר מקלחון מגוון גדול יותר של אפשרויות. בעוד אמבטיה מגבילה את האופן בו נעצב את חדר המקלחת כולו, הרי שבאמצעות מקלחון ניתן להשאיר הצהרה עיצובית מיוחדת ואישית.

הביטחון שלכם היא המקלחת שלנו
אלמנט נוסף אשר בא לידי ביטוי בהעדפת מקלחון על פני אמבטיה קשור לביטחון האישי. כידוע, לא רק ילדים נופלים במקלחת, וגם מבוגרים יכולים להחליק עקב ריבוי התכשירים החלקים בהם נעשה שימוש. מקלחון יכול למנוע צרות רבות במידה והוא מורכב בצורה נכונה, ומהווה מתחם בטוח הרבה יותר מאמבטיה רחבה ומסוכנת.

גם כאן ניתן לראות הבדל בין מקלחון שעוצב לאחרונה לבין מקלחונים ישנים, בם לא הושם דגש על התחום הזה. אם גם אתם בוחרים להציב מקלחון בחדר האמבטיה שלכם, ודאו עם החברה המייצרת את דגשי הבטיחות הללו, ושימו לב לאופן ההרכבה, ההצבה וכמובן אופי השימוש.

חוסכים מים, לא מתפשרים על ניקיון
דבר נוסף אשר מהווה יתרון עבור כאלו המחזיקים מקלחון הוא עניין הניקיון. בשל הגודל ובעיקר בזכות נקודות הגישה מאפשרים מקלחונים ניקיון קל ופשוט יותר. בניגוד לאמבטיה, המחייבת שימוש בכמות גדולה של אקונומיקה, על מנת להיפטר מסימני המים העומדים בדפנות, מקלחון שמוצב בצורה נכונה גורם לזליגה טובה יותר של המים אל נקודת היציאה בביוב. במילים אחרות, לא רק שתהיו נקיים יותר, אלא גם האווירה בסביבת המקלחת שלכם תהיה טהורה ונוחה מבדרך כלל.

מקלחון במידה
העניין הראשון אותו צריך לבדוק כאשר ניגשים לרכוש מקלחון הוא המידות. ישנם מקרים בהם מקלחונים, שנראים נפלא על גבי קטלוגים, אינם מתאימים בפועל, מה שמביא לבזבוז זמן וכסף. בעזרת מידות נכונות ניתן להימנע מכך, ולבחור מבעוד מועד מקלחון מתאים ללא הוצאה מיותרת. התאמה אישית של מקלחון לצרכי הלקוח היא חלק אינטגרלי בלתי נפרד מהשירות שהחברה נותנת, ומהווה שלב ראשון בדרך להתקנה. אם תרצו, תוכלו להוסיף בעתיד לאותו מקלחון גם משטחי דריכה מתאימים או הדפסות קרמיות בהתאם לטעמכם האישי. מקלחון נותן לכם את כל האפשרויות להשתמש בשלל מוצרים נלווים, על מנת ליצור חדר אמבטיה מושלם לכם ולבני המשפחה שלכם, אז כנראה ש אין שום סיבה להתקלח בדרך אחרת.

בפעם הבאה שאתם באים לבחור מקלחון או אמבטיה – התשובה כבר כאן.